השר מרגי על ביהמ"ש: "אי סבירות – בעיני מי?"

אסתי פלד 1 Comment on השר מרגי על ביהמ"ש: "אי סבירות – בעיני מי?"

שר הרווחה יעקב מרגי במהדורה המרכזית: "אם היו באים ופסולים את החוק או מדברים על אי כשירות הייתי מבקר את זה בפחות עוצמה. אבל כשבית המשפט מתפתל ומדבר על אי סבירות. בעיני מי? זה מוקד הויכוח עם מערכת המשפט"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הרווחה יעקב מרגי (ש"ס), שוחח הערב (רביעי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על האתגרים במשרדו. "משרד הרווחה הוא משרד גדול שחולש על תחומים ונושאים רבים. קרוב לחמישים אחוזים זה סוגיית המוגבלויות. סוגיה קשה וטעונה שיפור".

לדבריו "דו"ח העוני מכיל בתוכו 260 אלף שנמצאים בקו העוני מקרב האזרחים הוותיקים. אז קודם כל צריך לפעול מול הביטוח הלאומי להוציא פלח גדול יותר מקו העוני. קצבת הזקנה יכולה להתעדכן בצורה דיפרנציאלית ולא אוניברסלית. יש כאלה שאין להם כלום וכאלה שאין צורך לתת להם קצבה גדולה. יש מיזמים רבים ביחס לאזרחים הוותיקים. הלוואי שהם היו מנצלים את המקסימום ומשתמשים בשירותים של המשרד".

בסוגית השכר של עובדי משרד הרווחה, אמר מרגי: "בניגוד לרוב משרדי הממשלה שסובלים ממחסור בתקינה, אנחנו סובלים מתת איוש. יש תחלופה גבוהה. אני הולך לטפל בזה".

על הרפורמה המשפטית: "צריך לעשות שינויים משמעותיים במערכת המשפט. אין צורך לקרוא לכל דבר רפורמה".

על פסילת דרעי: "אם היו באים ופסולים את החוק או מדברים על אי כשירות הייתי מבקר את זה בפחות עוצמה. אבל כשבית המשפט מתפתל ומדבר על אי סבירות. בעיני מי? זה מוקד הויכוח עם מערכת המשפט".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    בח

    ה"חונטה" המשפטית הם האדם הנאור והתרבותי והגזע העליון. כל מה שם אומרים חושבים זה ה"חוק" וזה הדמוקרטיה. אסור להרהר אחריהם. הם אדוני הארץ וכולם צריכים לכרוע ברך ולהשתחוות להם. זה ברור ?!!!